E-pastu sagataves

Automātiskā e-pasta izsūtīšana pasūtījumiem

Ja vēlaties izveidot e-pasta sagatavi un automātiski to izsūtīt klientiem pēc pasūtījuma veikšanas, vispirms izveidojiet noklusējuma dokumenta statusu šeit

Jaunas sagataves izveidei, spiežam uz Pievienot pogas lapas augšā, lai atvērtu jaunas sagataves pievienošanas skatu.

# Cilnes

  • '#' sagataves kopskats un uzstādījumi
  • Sistēmas konfigurētie valodu cilnes (standartā - LV, EN un RU)

# Kopskats

  • Nosaukums - sagataves identifikātors, piemēram, Pasūtījuma apstiprinājums.
  • Adrese - norādam uz kuru e-veikalu attiecas šī sagatave (gadījumā, ja sistēmai ir piesaistīts vairāk nekā viens e-veikals)
  • Pasūtījuma statuss - statuss, kuru nodefinējām Dokumentu statusi sadaļā. Apstiprinājuma e-pastam izmantojam 'Saņemts'.
  • Automātiski nosūtīt e-pastu - atzīmējam, ja vēlaties, lai e-pasts tiktu nosūtīts, kad dokumentam tiek piešķirts augstāk norādītais pasūtījuma statuss.
  • Pasūtījuma apstiprinājums - atzīmējam, ja sagatave tiks izmantota kā pasūtījuma apstiprinājums.

# Valodu cilnes

Cilnes e-pasta satura konfigurēšanai katrā valodā.

Piemērs:

Sveiki, {CLIENT_NAME}!

Jūsu pasūtījums {DOC_SER_NR} {DOC_NR} ir saņemts, mēs to apstrādāsim tuvākajā laika un informēsim par turpmāko piegādes statusu.

Pasūtījuma apkopojums:

{TABLE}

Piegādes veids: {DELIVERY_TYPE}

Ja izvelējies apmaksu ar bankas pārskaitījumu, šeit ir mūsu rekvizīti:

{rek_nosutitajs}, PVN nr. {rek_pvnregnr}

{rek_bank1}, {rek_bank_code1}

IBAN {rek_bank_account1}

Apmaksājot, lūdzam uzradīt pasūtījuma numuru. Pēc pasūtījuma izpildes, gala rēķins tiks nosūtīts uz noradīto e-pastu, kā arī būs pieejams Jūsu klienta kontā mūsu sistēmā.

Pārbaudiet savu kontakta informāciju, jo viņa tiks izmantota pasūtījuma apstrādei:

Telefona numurs: {PHONE}
E-pasts: {EMAIL}

Neskaidrību gadījumā vai pasūtījuma precizēšanas jautājumos zvaniet uz +371 22 22 22 22 vai rakstiet uz info@etrader.lv

Tavs eTrader
Pēdējo reizi atjaunots:  9/2/2020, 15:31:45