E-pastu sagataves
Automātiskā e-pasta izsūtīšana pasūtījumiem
Ja vēlaties izveidot e-pasta sagatavi un automātiski to izsūtīt klientiem pēc pasūtījuma veikšanas, vispirms izveidojiet noklusējuma dokumenta statusu šeit
Jaunas sagataves izveidei, spiežam uz pogas lapas augšā, lai atvērtu jaunas sagataves pievienošanas skatu.
# Cilnes
- '#' sagataves kopskats un uzstādījumi
- Sistēmas konfigurētie valodu cilnes (standartā - LV, EN un RU)
# Kopskats
- Nosaukums - sagataves identifikātors, piemēram, Pasūtījuma apstiprinājums.
- Adrese - norādam uz kuru e-veikalu attiecas šī sagatave (gadījumā, ja sistēmai ir piesaistīts vairāk nekā viens e-veikals)
- Pasūtījuma statuss - statuss, kuru nodefinējām Dokumentu statusi sadaļā. Apstiprinājuma e-pastam izmantojam 'Saņemts'.
- Automātiski nosūtīt e-pastu - atzīmējam, ja vēlaties, lai e-pasts tiktu nosūtīts, kad dokumentam tiek piešķirts augstāk norādītais pasūtījuma statuss.
- Pasūtījuma apstiprinājums - atzīmējam, ja sagatave tiks izmantota kā pasūtījuma apstiprinājums.
# Valodu cilnes
Cilnes e-pasta satura konfigurēšanai katrā valodā.
Piemērs:
Sveiki, {CLIENT_NAME}!
Jūsu pasūtījums {DOC_SER_NR} {DOC_NR} ir saņemts, mēs to apstrādāsim tuvākajā laika un informēsim par turpmāko piegādes statusu.
Pasūtījuma apkopojums:
{TABLE}
Piegādes veids: {DELIVERY_TYPE}
Ja izvelējies apmaksu ar bankas pārskaitījumu, šeit ir mūsu rekvizīti:
{rek_nosutitajs}, PVN nr. {rek_pvnregnr}
{rek_bank1}, {rek_bank_code1}
IBAN {rek_bank_account1}
Apmaksājot, lūdzam uzradīt pasūtījuma numuru. Pēc pasūtījuma izpildes, gala rēķins tiks nosūtīts uz noradīto e-pastu, kā arī būs pieejams Jūsu klienta kontā mūsu sistēmā.
Pārbaudiet savu kontakta informāciju, jo viņa tiks izmantota pasūtījuma apstrādei:
Telefona numurs: {PHONE}
E-pasts: {EMAIL}
Neskaidrību gadījumā vai pasūtījuma precizēšanas jautājumos zvaniet uz +371 22 22 22 22 vai rakstiet uz info@etrader.lv
Tavs eTrader