Klienti
Klientu sadaļā iespējams pārvaldīt visu sistēma ievadīto klientu datubāzi. Klientus ir iespējams pievienot (manuāli vai klientu importu), rediģēt, atlasīt, eksportēt un dzēst.
# Kopskats
Klientu kopskats pirmajā atvēršanas reizē būs tukšs. Ievadiet klienta nosaukumu laukā Klients
un spiediet .
Atlases filtri palīdzēs atrast klientus pēc konkrētiem nosacījumiem. Zemāk attēls ar kopskatu un atlases filtriem.
Nospiediet uz attēla, lai to pietuvinātu.
# Klientu pievienošana
# Manuālā metode
Lai pievienotu jaunu klientu, spiediet uz , pēc kā tiksiet pārvirzīts uz pievienošanas logu.
Pievienošanā vienīgais obligātais lauks ir Klienta nosaukums
. Aizpildiet laukus un spiediet . Jaunais klients ir izveidots un to tagad var izmantot citās sadaļās!
# Importa metode
Datnes eksports / faila sagatavošana
Klienta imports sniedz iespēju izveidot vai atjaunot lielu skaitu klientu kartiņu. Lai sāktu gatavot importa failu, nepieciešams eksportēt sagatavi. To varat paveikt, eksportējot vienu klientu, to atzīmējot un spiežot uz pogas Eksports
klientu tabulas apakšā.
Pirms eksportē...
Pieslēdz vai atslēdz kolonnas Administrēšana
» Klientu imports un eksports sadaļā. Tādejādi varēs sagatavot daudz pārskatāmāku failu ar tikai nepieciešamajiem laukiem.
Eksportētais fails būs CSV formātā. Lai uzzinātu kā to atvērt Excel vai kādā citā izklājlapu lietotnē, skatiet šo sadaļu.
Sagatavotā faila imports
Importu var apstrādāt, spiežot uz papildus filtriem () pa labi no Meklēt
pogas un izvēloties opciju Klientu imports
.
Lielajā laukumā iekopējiet visu saturu no datnes un spiediet Solis 2 >
.
Ja kolonnu skaits sakrīt ar gaidāmo kolonnu skaitu, tad parādīsies nākamā sadaļa, kur var vēlreiz pārbaudīt ievadītos datus. Ja viss šķietami ir korekti, tad spied uz pogas Importēt
.
Lai redzētu pilnu importa procesu, skatiet video zemāk.
# Klienta dzēšana
Klientu var izdzēst, atverot klienta kartiņu un spiežot uz pogas lapas augšpusē.
Atceries!
Klientu nav iespējams izdzēst, ja tas ir reiz bijis pievienots kādam dokumentam vai jebkurā citā sadaļā, kur ir iespējams pievienot un saglabāt klientu. Tādos gadījumos klientu var pārtaisīt par neaktīvu, ieliekot tam kartiņā atzīmi 'Neaktīvs'.